Monday 25 January 2016

Selimut Biovelocity Sleepmate BVSM



Arus pemodenan yang pesat memberi kesan negatif kepada tahap kesihatan kita pada

hari ini. Setiap hari kita terdedah kepada pencemaran udara dan alam sekitar. Kita terdedah kepada pancaran radiasi dan medan elektromagnet daripada penggunaan telefon mudah alih, komputer, radio, televisyen dan sebagainya.

Pendedahan kepada semua itu akan merosakkan keseimbangan tenaga dalaman, melemahkan tahap imun dan keupayaan untuk melawan penyakit. Akhirnya badan dihinggapi pelbagai penyakit seperti stroke, darah tinggi, kencing manis, sakit jantung dan sebagainya.



Kini adanya Bio Velocity Sleep Mate yang mampu memulihkan keseimbangan dan kesihatan anda secara mudah dengan kuasa penyembuhannya. Pelapik tilam ini menolong membetulkan frekuensi yang tidak harmoni, meneutralkan gelombang berbahaya sambil menguatkan gelombang positif yang membentuk aura yang sihat dalam tubuh kita.


Dengan mempengaruhi pengaliran tenaga, kita boleh menyihatkan badan dengan mencapai tahap kesihatan yang sempurna, mengimbangkan dan meningkatkan keseluruhan aktiviti badan dan minda. Apabila anda bangun daripada tidur, anda berasa lebih cergas dan bertenaga. Dalam penggunaan jangka masa panjang, ia memberi manfaat kepada badan di mana ia boleh mengekalkan kesihatan kita, meningkatkan sistem imun dan juga memberi hidup yang berkualiti.


Berikut merupakan pengguna BVSM, ustaz Haron Din




HARGA RM1488


HARGA KAMI SEKARANG HANYA RM1400 SAHAJA

Kenapa murah...ini adalah sumbangan ikhlas saya terhadap anda. Bukan sahaja kesihatan. Wang RM88 juga dipulangkan. Untungkan??

Whatsapp saya 011.36373362
Rohana Ramli


Harga hari ni (25/4/2018) selagi ada stok
RM1200
Segera wasap saya
011.36373362 (Rohana)

https://www.facebook.com/biovelocitysleepmateBVSM/

No comments:

Post a Comment