Monday 22 February 2016

My lovely Customer PB



ni customer saya..
sblm2 ni pakai koset biasa...(biasa2 pun RM200 lebih tau)
dah seminggu tunggu...hari yang ditunggu dah pon tiba..
saya terus sarung PB kt cust...mmg puas hati katanya
kain/material bagus...xsama spt koset sblm (bkn sebab baru...tp blh rasa kain dia sgt2 best...)

Komen selepas 5 jam pemakaian
Sakit pinggang terus hilang..
Alhamdulillah...


Second day pakai PB
first time buang 2x walaupun setengah hari memakai nya
Angin dalam badan pun banyak yg kluar...
Paling best..PB ni dapat perhatian MAMA :)

Saya cukup terharu...
Apa2 pun PB ni mmg best sbb dia menjaga kesihatan kita dan BONUS jaga shape badan...
Koset ni mmg 2 in 1



Jangan x tahu pulak...
koset ni ada 32 lapisan fabrik AKWATEK dan AKWADYNE dan disulamtenun dengan FIR...
Boleh baca keratan akhbar di atas...

Jadi anda di luar sana kalau betul2 berminat nak cuba...
Boleh wasap saya
ROHANA RAMLI
011.36373362

Insya Allah saya boleh bantu selesaikan masalah anda :)

Untuk maklumat lanjut boleh klik di sini...



.

No comments:

Post a Comment